Autor |
Wiadomość |
Jotes |
Wysłany: Nie 20:27, 29 Paź 2006 Temat postu: Umiejętności walki |
|
Opis:
Paruj ataki przeciwnika tarczą lub bronią. Sukcesywny blok redukuje obrażenia zadane przez atak.
Atrybut pokrywający: Wytrzymałość
Perki:
*
Nowicjusz - blok obniża kondycję postaci, blokowanie rękami nie odnosi żadnego skutku;
*
Uczeń - blok nie obniża kondycji postaci;
*
Czeladnik - tarcza i broń nie ulegają uszkodzeniu podczas blokowania, przeciwnik może się zostać odrzucony podczas bloku rękami;
*
Ekspert - uzyskuje szanse na kontratak po bloku tarczą, który oszołomi przeciwnika;
*
Mistrz - uzyskuje szanse na kontratak po bloku tarczą, który rozbroi przeciwnika;
Płatnerstwo (Armorer)
Opis:
Utrzymuj swoje bronie i zbroje w dobrym stanie. Zużyte bronie i zbroja są mniej efektywne.
Atrybut pokrywający: Wytrzymałość
Perki:
*
Nowicjusz - nie może naprawiać zepsutych przedmiotów;
*
Uczeń - może użyć młotka płatnerskiego dwukrotnie;
*
Czeladnik - posiada możliwość naprawiania magicznych przedmiotów;
*
Ekspert - może naprawiać przedmioty powyżej ich standardowej wytrzymałości (125%) - ekspert naprawia oręż zadający większe obrażenia i zbroje chroniące bardziej w porównaniu ze statystykami wyjściowymi;
*
Mistrz - nigdy nie łamie młotków płatnerskich, jeden młotek służy mu do na zawsze;
Ciężki pancerz (Heavy Armor)
Opis:
Umiejętność zwinnego poruszania się w Żelaznej, Stalowej, Krasnoludzkiej, Orkowej, Ebonowej i Deadrycznej zbroi.
Atrybut pokrywający: Wytrzymałość
Perki:
*
Nowicjusz - ciężki pancerz ulega bardzo szybkiemu zniszczeniu (150% standardowej prędkości);
*
Uczeń - ciężki pancerz ulega zniszczeniu w normalnym tempie;
*
Czeladnik - ciężki pancerz niszczeje o 50% wolniej;
*
Ekspert - noszony ciężki pancerz obciąża postać jedynie w 50%;
*
Mistrz - noszony ciężki pancerz nie obciąża postaci prawie wcale;
Bronie obuchowe (Blunt)
Opis:
Zmiażdż swego przeciwnika potężnymi uderzeniami pałek, młotów i toporów.
Atrybut pokrywający: Siła
Perki:
*
Nowicjusz - daje podstawowy atak specjalny zadający dodatkowe obrażenia we wszystkich kierunkach;
*
Uczeń - uzyskuje mistrzowski statyczny atak specjalny premiowany wyższymi obrażeniami;
*
Czeladnik - uzyskuje mistrzowski prawy i lewy atak specjalny i możliwość rozbrojenia przeciwnika;
*
Ekspert - uzyskuje mistrzowski tylny atak specjalny i szansę na ogłuszenie przeciwnika;
*
Mistrz - uzyskuje mistrzowski przedni atak specjalny z szansą na paraliż wroga;
Ostrze (Blade)
Opis:
Cięcia mieczem oraz pchnięcia sztyletem stają się jeszcze celniejsze dzięki tej umiejętności.
Atrybut pokrywający: Siła
Perki:
*
Nowicjusz - daje podstawowy atak specjalny zadający dodatkowe obrażenia we wszystkich kierunkach;
*
Uczeń - uzyskuje mistrzowski statyczny atak specjalny premiowany wyższymi obrażeniami;
*
Czeladnik - uzyskuje mistrzowski prawy i lewy atak specjalny z możliwością rozbrojenia przeciwnika;
*
Ekspert - uzyskuje mistrzowski tylny atak specjalny ,który może rozbroić wroga;
*
Mistrz - uzyskuje mistrzowski przedni atak specjalny z szansą na paraliż wroga;
Walka Wręcz (Hand to Hand)
Opis:
Atakuj gołymi rękami i tłucz przeciwników aż do nieprzytomności.
Atrybut pokrywający: Siła
Perki:
*
Nowicjusz - daje podstawowy atak specjalny zadający dodatkowe obrażenia we wszystkich kierunkach;
*
Uczeń - uzyskuje mistrzowski statyczny atak specjalny premiowany wyższymi obrażeniami;
*
Czeladnik - uzyskuje mistrzowski prawy i lewy atak specjalny z możliwością rozbrojenia przeciwnika;
*
Ekspert - uzyskuje mistrzowski tylny atak specjalny i szansę na odepchnięcie przeciwnika oraz możliwość na zadanie dodatkowego ciosu podczas blokowania;
*
Mistrz - uzyskuje mistrzowski przedni atak specjalny z szansą na paraliż wroga i rozbrojenia go i odepchnięcia w czasie blokowania;
Atletyka (Athletics)
Opis:
Biegaj, pływaj szybciej i odzyskuj siły prędzej.
Atrybut pokrywający: Szybkość
Perki:
*
Nowicjusz - regeneruje wolno kondycję podczas biegu;
*
Uczeń - regeneruje kondycje 25% szybciej podczas biegu;
*
Czeladnik - regeneruje kondycję 50% szybciej podczas biegu;
*
Ekspert - regeneruje kondycję 75% szybciej podczas biegu;
*
Mistrz - bieg nigdy nie spowalania regeneracji kondycji;
Oto wszystkie umiejętności bitewne. |
|
|