Autor |
Wiadomość |
Jotes |
Wysłany: Wto 16:50, 31 Paź 2006 Temat postu: szkoła przywrócenia |
|
Przywrócenie jest szkołą "białej magii", obejmującej zaklęcia lecznicze, przywracające utracone współczynniki, ale wspomaga i walkę przez różne premie i absorpcje. Przywrócenie to domena magów z filii Gildii Magów z Anvil. Efekty wizualne przywrócenia mają barwę niebieską.
Atrybut nadrzędny: siła woli
Absorpcja inteligencji
Absorpcja inteligencji wysysa tę cechę z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.
Absorpcja inteligencji (Absorb Attribute: Intelligence)
siła: 5 pkt przez 20 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Thaurron
Absorpcja kondycji
Absorpcja kondycji wysysa tę cechę z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.
Absorpcja kondycji (Absorb Fatigue)
siła: 10 pkt
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Calindil
- Thaurron
Absorpcja many
Absorpcja many wysysa energię magiczną z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.
Absorpcja many (Absorb Magicka)
siła: 10 pkt
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Thaurron
- Gaspar Stegine
Absorpcja siły
Absorpcja siły wysysa tę cechę z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.
Absorpcja siły (Absorb Attribute: Strength)
siła: 5 pkt przez 20 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Thaurron
Absorpcja siły woli
Absorpcja siły woli wysysa tę cechę z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.
Absorpcja siły woli (Absorb Attribute: Willpower)
siła: 5 pkt przez 20 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Thaurron
Absorpcja szczęścia
Absorpcja szczęścia wysysa tę cechę z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.
Absorpcja szczęścia (Absorb Attribute: Luck)
siła: 5 pkt przez 20 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Thaurron
- Edgar Vautrine
Absorpcja szybkości
Absorpcja szybkości wysysa tę cechę z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.
Absorpcja szybkości (Absorb Attribute: Speed)
siła: 5 pkt przez 20 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Thaurron
Absorpcja wytrzymałości
Absorpcja wytrzymałości wysysa tę cechę z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.
Absorpcja wytrzymałości (Absorb Attribute: Endurance)
siła: 5 pkt przez 20 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Thaurron
Absorpcja zdrowia
Absorpcja zdrowia wysysa energię życiową z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.
Absorpcja zdrowia (Absorb Health)
siła: 5 pkt
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Thaurron
Wysysanie zdrowia (Leech Health)
siła: 10 pkt
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Thaurron
Konsumpcja zdrowia (Consume Health)
siła: 20 pkt
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Marc Gulitte
- Trevaia
- Volanaro
Pożarcie zdrowia (Devour Health)
siła: 40 pkt
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Borissean
- Marc Gulitte
Absorpcja zwinności
Absorpcja zwinności wysysa tę cechę z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.
Absorpcja zwinności (Absorb Attribute: Agility)
siła: 5 pkt przez 20 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Thaurron
Absorpcja akrobatyki
Absorpcja inteligencji wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.
Absorpcja akrobatyki (Absorb Skill: Acrobatics)
siła: 5 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Thaurron
Absorpcja atletyki
Absorpcja atletyki wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.
Absorpcja atletyki (Absorb Skill: Athletics)
siła: 5 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Thaurron
Absorpcja celności
Absorpcja celności wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.
Absorpcja celności (Absorb Skill: Marksman)
siła: 15 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Marc Gulitte
Absorpcja ciężkiej zbroi
Absorpcja ciężkiej zbroi wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.
Absorpcja ciężkiej zbroi (Absorb Skill: Heavy Armor)
siła: 15 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Marc Gulitte
Absorpcja handlu
Absorpcja handlu wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.
Absorpcja handlu (Absorb Skill: Mercantile)
siła: 10 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Thaurron
- Edgar Vautrine
Absorpcja iluzji
Absorpcja iluzji wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.
Absorpcja iluzji (Absorb Skill: Illusion)
siła: 5 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Thaurron
Absorpcja lekkiej zbroi
Absorpcja lekkiej zbroii wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.
Absorpcja lekkiej zbroi (Absorb Skill: Light Armor)
siła: 10 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Thaurron
Absorpcja mistycyzmu
Absorpcja mistycyzmu wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.
Absorpcja mistycyzmu (Absorb Skill: Mysticism)
siła: 10 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Thaurron
Absorpcja obuchów
Absorpcja obuchów wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.
Absorpcja obuchów (Absorb Skill: Blunt)
siła: 25 pkt przez 15 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Marc Gulitte
Absorpcja ostrza
Absorpcja ostrza wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.
Absorpcja ostrza (Absorb Skill: Blade)
siła: 25 pkt przez 15 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Marc Gulitte
- Selena Orania
Absorpcja przemiany
Absorpcja przemiany wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.
Absorpcja przemiany (Absorb Skill: Alteration)
siła: 15 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Edgar Vautrine
- Marc Gulitte
Absorpcja przywrócenia
Absorpcja przywrócenia wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.
Absorpcja przywrócenia (Absorb Skill: Restoration)
siła: 10 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Thaurron
Absorpcja przyzywania
Absorpcja przyzywania wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.
Absorpcja przyzywania (Absorb Skill: Conjuration)
siła: 15 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Marc Gulitte
Absorpcja skradania
Absorpcja skradania wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.
Absorpcja skradania (Absorb Skill: Sneak)
siła: 25 pkt przez 15 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Gaspar Stegine
- Marc Gulitte
Absorpcja tarczy
Absorpcja tarczy wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.
Absorpcja tarczy (Absorb Skill: Block)
siła: 15 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Marc Gulitte
Absorpcja walki wręcz
Absorpcja walki wręcz wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.
Absorpcja walki wręcz (Absorb Skill: Hand To Hand)
siła: 10 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Thaurron
Absorpcja zabezpieczeń
Absorpcja zabezpieczeń wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.
Absorpcja zabezpieczeń (Absorb Skill: Security)
siła: 5 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Thaurron
Absorpcja zniszczenia
Absorpcja zniszczenia wysysa tę umiejętność z przeciwnika i przekazuje ją rzucającemu zaklęcie. Jest charakteryzowana przez siłę i czas trwania.
Absorpcja zniszczenia (Absorb Skill: Destruction)
siła: 25 pkt przez 15 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Marc Gulitte
Leczenie choroby
Leczenie choroby leczy postać ze wszystkich chorób, na które cierpi w danej chwili. Zaklęcie to nie ma ani określonej siły, ani czasu trwania.
Leczenie choroby (Cure Disease)
siła: -
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Avrus Adas
- Isa Raman
- Ohtesse
- Orag gra-Bargol
- Trevaia
- Tumindil
- Uravasa Othrelas
Leczenie paraliżu
Leczenie paraliżu zdejmuje z postaci klątwę paraliżu. Zaklęcie to nie ma ani określonej siły, ani czasu trwania.
Leczenie paraliżu (Cure Paralysis)
siła: -
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Avrus Adas
- Isa Raman
- Ohtesse
- Orag gra-Bargol
- Trevaia
- Tumindil
- Uravasa Othrelas
Leczenie trucizny
Leczenie trucizny leczy postać ze wszystkich trucizn, pod których wpływem jest w danej chwili. Zaklęcie to nie ma ani określonej siły, ani czasu trwania.
Leczenie trucizny (Cure Poison)
siła: -
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Avrus Adas
- Isa Raman
- Ohtesse
- Orag gra-Bargol
- Trevaia
- Tumindil
- Uravasa Othrelas
Odporność na magię
Zaklęcie to tymczasowo zwiększa odporność na magię. Jest charakteryzowane przez stopień procentowy i długość trwania.
Mniejsza odporność na magię (Minor Magic Resistance)
siła: 15% przez 20 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Thaurron
Premia do inteligencji
Premia do inteligencji tymczasowo zwiększa wartość tej cechy. Określana jest przez siłę i czas trwania.
Premia do inteligencji (Fortify Intelligence)
siła: 5 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Ohtesse
Większa premia do inteligencji (Greater Fortify Intelligence)
siła: 10 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Aurelinwae
- Ohtesse
Premia do kondycji
Premia do kondycji tymczasowo zwiększa wartość tej cechy. Określana jest przez siłę i czas trwania.
Premia do kondycji (Fortify Fatigue)
siła: 25 pkt przez 45 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Edgar Vautrine
- Ungarion
Większa premia do kondycji (Greater Fortify Fatigue)
siła: 50 pkt przez 45 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Edgar Vautrine
- Ungarion
Premia do many
Premia do many tymczasowo zwiększa jej wartość maksymalną. Określana jest przez siłę i czas trwania.
Premia do many (Fortify Magicka)
siła: 30 pkt przez 60 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Marc Gulitte
- Edgar Vautrine
- Raminus Polus
- Ungarion
Większa premia do many (Greater Fortify Magicka)
siła: 60 pkt przez 60 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Avrus Adas
- Marc Gulitte
Premia do osobowości
Premia do osobowości tymczasowo zwiększa wartość tej cechy. Określana jest przez siłę i czas trwania.
Premia do osobowości (Fortify Personality)
siła: 5 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Trevaia
Premia do osobowości (Greater Fortify Personality)
siła: 10 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Trevaia
Premia do siły
Premia do siły tymczasowo zwiększa wartość tej cechy. Określana jest przez siłę i czas trwania.
Premia do siły (Fortify Strength)
siła: 5 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Orag gra-Bargol
Większa premia do siły (Greater Fortify Strength)
siła: 10 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Orag gra-Bargol
Premia do siły woli
Premia do siły woli tymczasowo zwiększa wartość tej cechy. Określana jest przez siłę i czas trwania.
Premia do siły woli (Fortify Willpower)
siła: 5 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Tumindil
Większa premia do siły woli (Greater Fortify Willpower)
siła: 10 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Aurelinwae
- Tumindil
Premia do szczęścia
Premia do szczęścia tymczasowo zwiększa wartość tej cechy. Określana jest przez siłę i czas trwania.
Premia do szczęścia (Fortify Luck)
siła: 5 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Trevaia
Większa premia do szczęścia (Greater Fortify Luck)
siła: 10 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Gaspar Stegine
- Trevaia
Premia do szybkości
Premia do szybkości tymczasowo zwiększa wartość tej cechy. Określana jest przez siłę i czas trwania.
Premia do szybkości (Fortify Speed)
siła: 5 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Borissean
- Uravasa Othrelas
Większa premia do szybkości (Greater Fortify Speed)
siła: 10 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Uravasa Othrelas
- Volanaro
Premia do wytrzymałości
Premia do wytrzymałości tymczasowo zwiększa wartość tej cechy. Określana jest przez siłę i czas trwania.
Premia do wytrzymałości (Fortify Endurance)
siła: 5 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Avrus Adas
Większa premia do wytrzymałości (Greater Fortify Endurance)
siła: 10 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Aurelinwae
- Avrus Adas
Premia do zdrowia
Premia do zdrowia tymczasowo zwiększa jego wartość maksymalną. Określana jest przez siłę i czas trwania.
Premia do zdrowia (Fortify Health)
siła: 30 pkt przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Selena Orania
Większa premia do zdrowia (Greater Fortify Health)
siła: 60 pkt przez 60 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Avrus Adas
- Marc Gulitte
Premia do zwinności
Premia do zwinności tymczasowo zwiększa wartość tej cechy. Określana jest przez siłę i czas trwania.
Premia do zwinności (Fortify Agility)
siła: 5 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Isa Raman
Większa premia do zwinności (Greater Fortify Agility)
siła: 10 pkt przez 90 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Isa Raman
Przywrócenie kondycji
Przywrócenie kondycji regeneruje utraconą kondycję, jednak nie powyżej jej maksymalnej wartości. Określane jest przez czas trwania (jeśli nie jest podany, trwa 1 sekundę) i ilość przywracanych punktów na każdą sekundę trwania czaru.
Mniejszy odpoczynek (Minor Respite)
siła: 15 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Avrus Adas
- Isa Raman
- Ohtesse
- Orag gra-Bargol
- Trevaia
- Tumindil
- Uravasa Othrelas
Większy odpoczynek (Major Respite)
siła: 80 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Ohtesse
- Tumindil
- Uravasa Othrelas
Przywrócenie zdrowia
Przywrócenie zdrowia regeneruje utracone zdrowie, jednak nie powyżej jego maksymalnej wartości. Określane jest przez czas trwania (jeśli nie jest podany, trwa 1 sekundę) i ilość przywracanych punktów na każdą sekundę trwania czaru.
Leczenie pomniejszych ran (Heal Minor Wounds)
siła: 10 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- zaczynasz grę z tym czarem
Rekonwalescencja (Convalescence)
siła: 15 pkt
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Avrus Adas
- Isa Raman
- Ohtesse
- Orag gra-Bargol
- Trevaia
- Tumindil
- Uravasa Othrelas
Duże leczenie ran (Heal Major Wounds)
siła: 25 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Alberic Litte
- Alves Uvenim
- Avrus Adas
- Calindil
- Delphine Jend
- Druja
- Isa Raman
- Orag gra-Bargol
- Selena Orania
- Sulinus Vassinus
- Thaurron
- Trayvond the Redguard
- Trevaia
- Tumindil
- Uravasa Othrelas
Pieszczota Matki Nocy (Night Mother's Caress)
siła: 10 pkt przez 2 sekundy
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- M'raaj-Dar
Większa rekonwalescencja (Greater Covalescence)
siła: 20 pkt przez 2 sekundy
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności:
kto sprzedaje:
- Avrus Adas
- Isa Raman
- Ohtesse
- Orag gra-Bargol
- Trevaia
- Tumindil
- Uravasa Othrelas
Leczenie większych ran (Heal Greater Wounds)
siła: 20 pkt przez 2 sekundy
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Avrus Adas
- Orag gra-Bargol
- Trevaia
- Tumindil
- Uravasa Othrelas
Leczenie potężnych ran (Heal Superior Wounds)
siła: 25 pkt przez 4 sekundy
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Isa Raman
- Ohtesse
- Orag gra-Bargol
- Raminus Polus
- Tumindil
Potężna rekonwalescencja (Superior Covalescence)
siła: 20 pkt przez 4 sekundy
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Avrus Adas
- Isa Raman
- Ohtesse
- Orag gra-Bargol
- Trevaia
- Tumindil
- Uravasa Othrelas
Leczenie legendarnych ran (Heal Legendary Wounds)
siła: 30 pkt przez 6 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 100
kto sprzedaje:
- Borissean
- Isa Raman
- Tumindil
Przywrócenie inteligencji
Przywrócenie inteligencji regeneruje utraconą inteligencję, jednak nie powyżej jej maksymalnej wartości. Określane jest przez czas trwania (jeśli nie jest podany, trwa 1 sekundę) i ilość przywracanych punktów na każdą sekundę trwania czaru.
Przywrócenie inteligencji (Restore Intelligence)
siła: 5 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Ohtesse
Przywrócenie osobowości
Przywrócenie osobowości regeneruje utraconą osobowość, jednak nie powyżej jej maksymalnej wartości. Określane jest przez czas trwania (jeśli nie jest podany, trwa 1 sekundę) i ilość przywracanych punktów na każdą sekundę trwania czaru.
Przywrócenie osobowości (Restore Personality)
siła: 5 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Trevaia
Przywrócenie siły
Przywrócenie siły regeneruje utraconą siłę, jednak nie powyżej jej maksymalnej wartości. Określane jest przez czas trwania (jeśli nie jest podany, trwa 1 sekundę) i ilość przywracanych punktów na każdą sekundę trwania czaru.
Przywrócenie siły (Restore Strength)
siła: 5 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Orag gra-Bargol
Przywrócenie siły woli
Przywrócenie siły woli regeneruje utraconą siłę woli, jednak nie powyżej jej maksymalnej wartości. Określane jest przez czas trwania (jeśli nie jest podany, trwa 1 sekundę) i ilość przywracanych punktów na każdą sekundę trwania czaru.
Przywrócenie siły woli (Restore Willpower)
siła: 5 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Tumindil
Przywrócenie szczęścia
Przywrócenie szczęścia regeneruje utracone szczęście, jednak nie powyżej jej maksymalnej wartości. Określane jest przez czas trwania (jeśli nie jest podany, trwa 1 sekundę) i ilość przywracanych punktów na każdą sekundę trwania czaru.
Przywrócenie szczęścia (Restore Luck)
siła: 5 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Trevaia
Przywrócenie szybkości
Przywrócenie szybkości regeneruje utraconą szybkość, jednak nie powyżej jej maksymalnej wartości. Określane jest przez czas trwania (jeśli nie jest podany, trwa 1 sekundę) i ilość przywracanych punktów na każdą sekundę trwania czaru.
Przywrócenie szybkości (Restore Speed)
siła: 5 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Uravasa Othrelas
Przywrócenie wytrzymałości
Przywrócenie wytrzymałości regeneruje utraconą wytrzymałość, jednak nie powyżej jej maksymalnej wartości. Określane jest przez czas trwania (jeśli nie jest podany, trwa 1 sekundę) i ilość przywracanych punktów na każdą sekundę trwania czaru.
Przywrócenie wytrzymałości (Restore Endurance)
siła: 5 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Avrus Adas
Przywrócenie zwinności
Przywrócenie zwinności regeneruje utraconą zwinność, jednak nie powyżej jej maksymalnej wartości. Określane jest przez czas trwania (jeśli nie jest podany, trwa 1 sekundę) i ilość przywracanych punktów na każdą sekundę trwania czaru.
Przywrócenie zwinności (Restore Agility)
siła: 5 pkt
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Isa Raman |
|
|