Jotes
Kynval

Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 19:07, 29 Paź 2006 Temat postu: Szkoła iluzji |
|
|
Szkoła iluzji obejmuje zaklęcia wpływające na postrzeganie świata przez cel zaklęcia. Tradycyjnie szkołą tą zajmuje się filia Gildii Magów z miasta Bravil. Efekty wizualne zaklęć iluzji mają kolor jasnozielony.
Atrybut nadrzędny: Osobowość
Cisza
[link widoczny dla zalogowanych]
Cisza jest zaklęciem, które uniemożliwia celowi wypowiadanie jakichkolwiek innych zaklęć. Jej siła określana jest przez obszar i czas trwania.
Uciszenie (Hush)
siła: na 10 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Ita Rienus
Wyciszenie (Mute)
siła: na 15 stóp przez 15 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Ita Rienus
- Raminus Polus
Milczenie (Silence)
siła: na 15 stóp przez 20 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 100
kto sprzedaje:
- Borissean
- Gaspar Stegine
Demoralizacja
[link widoczny dla zalogowanych]
Demoralizacja zwiększa ochotę celu na ucieczkę. Siła tego zaklęcia określana jest przez obszar, czas trwania i maksymalny poziom celu zaklęcia.
Dotyk strachu (Touch of Fear)
siła: do poziomu 3 przez 20 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Delphine Jend
Głos grozy (Voice of Dread)
siła: do poziomu 5 przez 20 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Ita Rienus
Spojrzenie strachu (Fearful Gaze)
siła: do poziomu 7 przez 30 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Ita Rienus
Chwyt grozy (Grasp of Terror)
siła: do poziomu 20 przez 30 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 100
kto sprzedaje:
- Aurelinwae
- Ita Rienus
Przerażająca prezencja (Terrifying Presence)
siła: do poziomu 17 przez 30 sekund
cel:na cel
wymagany poziom umiejętności: 100
kto sprzedaje:
- Raminus Polus
Inspiracja
[link widoczny dla zalogowanych]
Inspiracja działa przeciwnie do Demoralizacji, zmniejszając ochotę celu na ucieczkę. Określana jest również przez obszar, czas trwania i maksymalny poziom celu.
Natchnienie (Inspiration)
siła: 25 pkt przez 20 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Delphine Jend
Dotyk natchnienia (Inspiring Touch)
siła: 25 pkt przez
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Delphine Jend
Bohaterski Dotyk (Heroic Touch)
siła: 50 pkt przez 60 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Delphine Jend
- Volanaro
Bohaterstwo (Heroism)
siła: 50 pkt przez 45 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Aurelinwae
- Delphine Jend
Kameleon
[link widoczny dla zalogowanych]
Kameleon to zaklęcie, dzięki któremu nasza postać pozostaje trudniejsza do wykrycia, jednocześnie mogąc wykonywać różne czynności. Siła kameleona określana jest przez wartość procentową i czas trwania.
10 (Shroudwalk)
siła: 15% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- M'raaj-Dar
Kameleon (Chameleon)
siła: 25% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Ita Rienus
Cień (Shadow)
siła: 50% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Gaspar Stegine
- Ita Rienus
Maskowanie (Cloak)
siła: 75% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 100
kto sprzedaje:
- Borissean
Niewidzialność
[link widoczny dla zalogowanych]
Niewidzialność czyni postać niewykrywalną do momentu wykonania jakiejś czynności (otwarcia drzwi, podniesienia przedmiotu, ataku etc.). Siła niewidzialności określana jest przez czas trwania.
Cienisty kształt (Shadow Shape)
siła: na 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Ita Rienus
Martwe oblicze (Deathly Visage)
siła: na 35 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- M'raaj-Dar
Postać ducha (Ghostwalk)
siła: na 60 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Ita Rienus
- Raminus Polus
Widmowa forma (Spectral Form)
siła: na 120 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 100
kto sprzedaje:
- Ita Rienus
Nocne oko
[link widoczny dla zalogowanych]
Nocne oko jest zaklęciem umożliwiającym widzenie w ciemności (obraz ma wtedy kolor jasnoniebieski). Siła zaklęcia określana jest przez czas trwania.
Oczy zmierzchu (Eyes of Eventide)
siła: na 15 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Calindil
- Delphine Jend
- Ungarion
Oczy północy (Eyes of Midnight)
siła: na 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Aurelinwae
- Ita Rienus
10 (Void Gazer)
siła: na 150 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- M'raaj-Dar
Paraliż
[link widoczny dla zalogowanych]
Paraliż unieruchamia cel zaklęcia na określoną ilość czasu, uniemożliwiając wykonanie jakiejkolwiek czynności. Siła zaklęcia określana jest przez czas trwania.
Zesztywnienie (Debilitate)
siła: na 3 sekundy
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Aurelinwae
- Ita Rienus
Unieruchomienie (Immobilize)
siła: na 7 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Ita Rienus
- Raminus Polus
Paraliż (Paralyze)
siła: na 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 100
kto sprzedaje:
- Borissean
Szał
Szał zwiększa ochotę celu na atak. Siła zaklęcia określana jest przez maksymalny poziom celu, obszar i czas trwania.
[link widoczny dla zalogowanych]
Szał (Frenzy)
siła: do poziomu 5 przez 30 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Delphine Jend
Dotyk szału (Touch of Frenzy)
siła: do poziomu 6 przez 30 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Delphine Jend
Wściekłość (Rage)
siła: do poziomu 10 przez 40 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Delphine Jend
Dotyk wściekłości (Touch of Rage)
siła: do poziomu 18 przez 30 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Calindil
- Delphine Jend
Światło
[link widoczny dla zalogowanych]
Światło roztacza wokół celu jasną aurę o zróżnicowanym natężeniu. Siła zaklęcia określona jest przez natężenie zaklęcia i obszar jego działania.
Iluminacja (Illuminate)
siła: na 10 stóp przez 90 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Delphine Jend
Światło gwiazd (Starlight)
siła: na 20 stóp przez 60 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Calindil
- Delphine Jend
- Edgar Vautrine
- Ungarion
Światło księżyca (Moonlight)
siła: na 30 stóp przez 120 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Delphine Jend
Światło świecy (Candlelight)
siła: na 40 stóp przez 180 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Aurelinwae
- Ita Rienus
Światło pochodni (Torchlight)
siła: na 50 stóp przez 240 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Ita Rienus
- Raminus Polus
Światło dnia (Daylight)
siła: na 60 stóp przez 480 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 100
kto sprzedaje:
- Gaspar Stegine
Urok
[link widoczny dla zalogowanych]
Urok jest zaklęciem, dzięki któremu zwiększa się nastawienie danego NPC do postaci. Siła zaklęcia określona jest przez obszar, siłę i czas działania.
Kuszący wzrok (Alluring Gaze)
siła: 12 pkt przez 30 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Delphine Jend
Omamiający dotyk (Beguiling Touch)
siła: 12 pkt przez 30 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Delphine Jend
- Selena Orania
Urzeczenie (Captivate)
siła: 10 pkt przez 10 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- dostajemy od Kud-Ei przy zdobywaniu rekomendacji w Bravil
Hipnotyczny chwyt (Mesmerizing Grasp)
siła: 25 pkt przez 30 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Delphine Jend
Uwodzicielski urok (Seductive Charm)
siła: 24 pkt przez 30 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Delphine Jend
- Orag gra-Bargol
Olśniewająca prezencja (Enthralling Presence)
siła: 24 pkt na 20 stóp przez 20 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Delphine Jend
- Volanaro
Głos uniesienia (Voice of Rapture)
siła: 36 pkt na 30 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Aurelinwae
- Ita Rienus
Zawładnięcie stworem
[link widoczny dla zalogowanych]
Zawładnięcie stworem umożliwia postaci przejęcie kontroli nad daną istotą (będzie chodzić za nami i walczyć w naszej obronie). Siła zaklęcia określana jest przez obszar, czas trwania i maksymalny poziom celu.
Zawładnięcie stworem (Command Creature)
siła: do poziomu 2 przez 30 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Alberic Litte
Władczy dotyk (Commanding Touch)
siła: do poziomu 3 przez 30 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Alberic Litte
Dominujący dotyk (Dominating Touch)
siła: do poziomu 6 przez 30 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Athragar
- Borissean
Dominacja nad stworem (Dominate Creature)
siła: do poziomu 9 przez 30 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Athragar
- Aurelinwae
Zawładnięcie humanoidem
[link widoczny dla zalogowanych]
Zawładnięcie stworem umożliwia postaci przejęcie kontroli nad NPC (będzie chodzić za nami i walczyć w naszej obronie). Siła zaklęcia określana jest przez obszar, czas trwania i maksymalny poziom celu.
Zawładnięcie humanoidem (Command Humanoid)
siła: do poziomu 2 przez 30 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Alberic Litte
Dominacja nad humanoidem (Dominate Humanoid)
siła: do poziomu 9 przez 30 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Athragar
- Selena Orania
Wola Sithis (Will of Sithis)
siła: do poziomu 6 przez 25 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- M'raaj-Dar
No stoi. Jest to żetelnie zrobiony temat!
Post został pochwalony 0 razy
|
|