FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
szkoła przemiany
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Wszystko o The Elder Scrolls IV Oblivion Strona Główna » Zaklęcia » szkoła przemiany
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jotes
Kynval
Kynval



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Wto 16:31, 31 Paź 2006    Temat postu: szkoła przemiany

Szkoła przemiany obejmuje zaklęcia zmieniające rzeczywistość, takie, jak brzemię, oddychanie w wodzie czy tarcza. Przemiana jest głównym obiektem badań uczonych z Gildii Magów w Cheydinhal. Efekty wizualne tej szkoły mają barwę fioletową.

Atrybut nadrzędny: siła woli

Brzemię
[link widoczny dla zalogowanych]
Czar brzemienia tymczasowo zwiększa obciążenie celu. Siłę zaklęcia określa jego wartość liczbowa oraz czas działania.

Brzemienny dotyk (Burdening Touch)

siła: 15 pkt przez 15 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Trayvond Redgard

Powstrzymujący dotyk (Hindering Touch)

siła: 35 pkt przez 20 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności:25
kto sprzedaje:
- Calindil
- Trayvond Redgard

Obciążający dotyk (Encumbering Touch)

siła: 50 pkt przez 25 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Orintur

Przygniatający uścisk (Oppressing Grasp)

siła: 75 pkt przez 30 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Orintur
- Raminus Polus

Ciężar świata (Weight of the World)

siła: 60 pkt przez 30 sekund
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Orintur


Chodzenie po wodzie
[link widoczny dla zalogowanych]
Chodzenie po wodzie umożliwia postaci swobodne poruszanie się po powierzchni dowolnego zbiornika wodnego. Siłę zaklęcia określa czas jego trwania.

Morski łazik (Sea Stride)

siła: na 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Trayvond Redgard


Oddychanie w wodzie
[link widoczny dla zalogowanych]
Oddychanie w wodzie umożliwia postaci pływanie pod wodą bez konieczności zaczerpnięcia oddechu. Siłę zaklęcia określa czas jego trwania.

Oddychanie w wodzie (Water Breathing)

siła: na 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Edgar Vautrine
- Trayvond Redgard
- Ungarion


Otwarcie
[link widoczny dla zalogowanych]
Otwarcie służy do otwarcia wybranego zamka. Siłę zaklęcia określa maksymalna złożoność zamka, który zaklęcie to może otworzyć.

Otwarcie bardzo łatwego zamka (Open Very Easy Lock)

siła: bardzo łatwy
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Calindil
- Trayvond Redgard

Pomniejsze pęknięcie zasuwy (Minor Latch Crack)

siła: łatwy
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- dostajemy od Volanaro przy zdobywaniu rekomendacji

Otwarcie łatwego zamka (Open Easy Lock)

siła: łatwy
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Alberic Litte
- Alves Uvenim
- Delphine Jend
- Druja
- Selena Orania
- Sulinus Vassinus
- Thaurron
- Trayvond Redgard

Otwarcie przeciętnego zamka (Open Average Lock)

siła: przeciętny
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Orintur
- Volanaro

Otwarcie trudnego zamka (Open Hard Lock)

siła: trudny
cel: na cel
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Gaspar Stegine
- Orintur
- Raminus Polus


Piórko
[link widoczny dla zalogowanych]
Piórko działa przeciwnie do brzemienia, zmniejszając obciążenie postaci. Siłę zaklęcia określa jego wartość liczbowa i czas trwania.

Zmniejszenie brzemienia (Ease Burden)

siła: 50 pkt przez 240 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Alberic Litte
- Alves Uvenim
- Delphine Jend
- Druja
- Edgar Vautrine
- Selena Orania
- Sulinus Vassinus
- Thaurron
- Trayvond Redgard

Redukcja ciężaru (Lighten Load)

siła: 75 pkt przez 300 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Orintur

Tragarz (Pack Mule)

siła: 150 pkt przez 300 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Orintur
- Raminus Polus

Siła wołu (Beast of Burden)

siła: 250 pkt przez 360 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 100
kto sprzedaje:
- Aurelinwae
- Borissean


Tarcza
[link widoczny dla zalogowanych]
Tarcza chroni postać przez dodanie swojej wartości do klasy pancerza. Siłę zaklęcia określa jego wartość procentowa i czas trwania.

Ochrona (Protect)

siła: 5% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Calindil
- Trayvond Redgard

Ochrona innego (Protect Other)

siła: 10% przez 20 sekund
cel: na dotyk
wymagany poziom umiejętności: -
kto sprzedaje:
- Calindil
- Trayvond Redgard

Obrona (Defend)

siła: 15% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Alberic Litte
- Alves Uvenim
- Delphine Jend
- Druja
- Selena Orania
- Sulinus Vassinus
- Thaurron
- Trayvond Redgard

Zasłona (Guard)

siła: 30% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Orintur

Tarcza (Shield)

siła: 40% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Orintur
- Raminus Polus

Egida (Aegis)

siła: 50% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 100
kto sprzedaje:
- Orintur
- Gaspar Stegine


Tarcza błyskawic
[link widoczny dla zalogowanych]
Tarcza błyskawic działa podobnie jak zwykła tarcza, jednak prócz zwiększania KP chroni przed porażeniami. Siłę zaklęcia określa jego wartość procentowa i czas trwania.

Elektryczna skorupa (Electric Shell)

siła: 10% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Trayvond Redgard
- Ungarion

Tarcza błyskawic (Lightning Shield)

siła: 20% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Orintur

Mur błyskawic (Lightning Wall)

siła: 30% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Orintur


Tarcza mrozu
[link widoczny dla zalogowanych]
Tarcza mrozu działa podobnie jak zwykła tarcza, jednak prócz zwiększania KP chroni przed chłodem. Siłę zaklęcia określa jego wartość procentowa i czas trwania.

Skorupa mrozu (Frost Shell)

siła: 10% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Trayvond Redgard
- Ungarion

Lodowa tarcza (Ice Shield)

siła: 20% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- Orintur

Mniejsza tarcza mrozu (Minor Frost Shield)

siła: 15% przez 45 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 50
kto sprzedaje:
- dostajemy od Carahil przy zdobywaniu rekomendacji

Lodowcowy mur (Glacial Wall)

siła: 30% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Orintur


Tarcza płomieni
[link widoczny dla zalogowanych]
Tarcza płomieni działa podobnie jak zwykła tarcza, jednak prócz zwiększania KP chroni przed ogniem. Siłę zaklęcia określa jego wartość procentowa i czas trwania.

Skorupa żaru (Heat Shell)

siła: 10% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 25
kto sprzedaje:
- Trayvond Redgard
- Ungarion
- Volanaro

Tarcza płomieni (Fire Shield)

siła: 30% przez 30 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 75
kto sprzedaje:
- Orintur

Ognista tarcza (Flame Shield)

siła: 30% przez 60 sekund
cel: na siebie
wymagany poziom umiejętności: 100
kto sprzedaje:
- Orintur


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Wszystko o The Elder Scrolls IV Oblivion Strona Główna » Zaklęcia » szkoła przemiany
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group